חברת דיירקט חשמל, מספקת זה למעלה מ-20 שנה מוצרי חשמל לאנשים פרטיים, מוסדות, אדריכלים ופרוייקטים, גאה להצהיר כי שירות הלקוחות המפורסם של החברה יכול להתבצע גם מרחוק.
רובנו מכירים את אפשרויות המיזוג הסטנדרטיות. עד כה, הדילמה היתה פחות או יותר בין שתי אופציות כלליות: רכישת מזגן נפרד לכל חדר, או השקעה במערכת מיזוג מרכזית.
מגיע לכם צל"ש פעם ראשונה שאני עושה מטבח וקיבלתי כ"כ הרבה אינפורמציה וכ"כ הרבה אופציות שהרגשתי שאני לא חנוקה ואני חייבת ללכת על משהו מסוים כי בעל החנות רוצה למכור דווקא את זה אלא היה לי ממש מבחר שאני יכולה לקחת משהו שאני אוהבת.
רואים את ההשקעה ומעל הכל המזכירות, כל טלפון את ישר מקבלת מענה ושולחים לך את הכל במייל ובוואטסאפ ולא אומרים לי אוף, ולא אין לי זמן ולא את נודניקית- שירות לא רגיל!
ט. פ.
שירות מדהים עם מאמצים לעזור ללקוחות ברמה שלא מכירה!!
תודה על מי שאתם
השירות שלכם מושלם והאיכות ללא פשרות!
הקודם
הבא
רוצים להאריך את חיי מכשירי החשמל שלכם?
כל הסודות שהיצרניות לא מגלות לכם, איך תוודאו שבחרתם את המכשיר שהכי מתאים לצרכים שלכם, ויאריך חיים.
המדריך הקריטי
לפני רכישת מוצרי חשמל - חינם!
7 דברים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם קונים מכשירי חשמל