חברת דיירקט חשמל, מספקת זה למעלה מ-20 שנה מוצרי חשמל לאנשים פרטיים, מוסדות, אדריכלים ופרוייקטים, גאה להצהיר כי שירות הלקוחות המפורסם של החברה יכול להתבצע גם מרחוק.

חלק ניכר מלקוחותיה של דיירקט הינם אזרחי חו"ל המבקשים לעצב את דירת חלומותיהם בישראל מבלי לוותר על הסטנדרטים המפנקים אליהם הם רגילים, בנוסף קיימים לקוחות ישראליים אשר למדו דבר או שניים על המגוון העצום המוצע כיום בשוק ורוצים להשקיע במוצר שיעניק להם חווית משתמש חדשה ומלהיבה. כמובן, קיימים לקוחות שונים המחפשים מוצר טוב ואיכותי במחיר זול יותר מזה שיצליחו למצוא בחנויות הסטנדרטיות.

לאלו כמו גם לאלו, מציעה דיירקט חווית קניה רגועה ומושכלת. צוות דיירקט מלווה את הפונים החל משיחת הטלפון הראשונית, וכן בשיחת זום עם הלקוח או האדריכל, תוך כדי התאמה מלאה לדרישות הלקוח, וכלה בשירות לקוחות סטייל-חו"ל, כל זאת מבלי להתפשר על קוצו של יוד בהגשת המוצר והשירות הטובים ביותר עבור הלקוח – בין אם מדובר בקבלן הרוכש 80 יחידות מזגנים מרכזיים אינוורטיים, או לקוח המחפש מקרר גדול ואיכותי שיתאים לנישה ספציפית במטבח

דיירקט חשמל גאה להציג אתר מתקדם ואינטליגנטי, בו גם תצוגת חלק מהפרויקטים האחרונים שלנו: בית הכנסת הגדול בירושלים, בוסתן בקעה, מתנ"סים בירושלים, פרויקט פנינת חמד בשמגר, מרום ירושלים, ג'רוזלם אסטייטס… מוזמנים להתרשם!