מערכות מיזוג ציבורי ומסחרי

תכנון מוקדם

התקנת מערכות מיזוג במבני ציבור ומתחמי דירות ועסקים מתחילה בתכנון נכון והתאמה מיטבית לדרישות החלל והצרכים המשתנים בכל פרוייקט על מנת להבטיח סביבה נוחה ונעימה.

לדיירקט חשמל ניסיון רב בהתאמת פתרונות מיזוג מושלמים למבני ציבור ומגורים בהתאם לתוכניות מדויקות. צוות אנשי המקצוע שלנו מתמחים במיזוג אויר VRF למבני ציבור ומתחמי עסקים ומגורים. כל פרוייקט מלווה בצוות מלא של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום.

מקצועיות

התקנה מקצועית חיונית הן לבטיחות והן ליעילות מיטבית של תפקוד המערכות. למתקינים המקצועיים שלנו ניסיון רב בהתקנה בטוחה ומקצועית, בהתאם לתקנים, תוך מזעור סיכונים כגון תקלות בחשמל או אוורור לא תקין והבטחת יעילות מיטבית של תפקוד המערכות. הם ישאירו את המקום נקי ומסודר.

פרוייקטים ומבני ציבור:

מחלקת הפרוייקטים של דירקט חשמל מפעילה צוות מומחים החל משלב הייעוץ וההתאמה ועד להתקנה של מערכת מיזוג אוויר VRF.  הדיוק בהתאמה הוא רכיב קריטי בתוצאות המיזוג לטווח ארוך. חלל של מבנה ציבורי צריך להיות מתוכנן נכון על מנת לווסת ולספק באופן מיטבי את מיזוג האוויר הנעים והנדרש תוך הוזלת עלויות חשמל.

הצוות שלנו מלווה אתכם החל משלב התכנון והייעוץ ועד להתקנה בפועל, עם עמידה בלוחות זמנים ושירות אישי מקסימלי.

מיזוג אוויר למתחמי מגורים:

דירקט חשמל מפעילה צוות של מומחים המתמחים בתכנון וביצוע של מיזוג אוויר בבניה רוויה, במגדלי מגורים ומתחמים רווים. הניסיון שלנו בתחום מאפשר לנו לעבוד עם הקבלן, עם התייחסות מלאה לרצונות ולדרישות של כל דייר, בכדי למקסם את התוצאה ולהבטיח מיזוג אוויר איכותי ומדוייק תוך חשיבה על חסכון מירבי בעלויות החשמל.

מה תמצאו אצלינו?

מצויינות בשירות ועמידה ביעדים

הכוונה מקצועית בתכנון מיזוג ציבורי

צוות של מומחים עם רזומה עשיר

התקנה מקצועית ונקיה

אחריות ושירות בסטנדרטים אמריקאיים

רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו?